‘Dat is werken bij #teammartini.’ Dit is de slogan van de nieuwe arbeidsmarktcampagne die het Martini Ziekenhuis vandaag lanceert. Onderdeel van de arbeidsmarktcampagne is de vernieuwde website www.werkenbijmartiniziekenhuis.nl. Op deze website staan de openstaande vacatures, maar ook verhalen over werken bij #teammartini. Met deze campagne wil het Martini Ziekenhuis zich blijven onderscheiden als aantrekkelijke werkgever. Zo verwacht het ziekenhuis ook in de toekomst voldoende gekwalificeerd personeel te kunnen werven om de beste zorg te kunnen geven.
Krappe arbeidsmarkt
Bestuursvoorzitter Hans Feenstra: ‘Het is bekend dat de druk op de arbeidsmarkt in de zorg hoog is. Dat is bij het Martini Ziekenhuis niet anders. We hebben momenteel gemiddeld 45 vacatures per maand. Het lukt ons overigens nog steeds om die plekken te vervullen. We zien wel dat het voor sommige functies meer tijd en meer moeite kost om de juiste mensen te vinden. We verwachten dat de nieuwe arbeidsmarktcampagne ons gaat helpen om ook in de toekomst onderscheidend te blijven. Met #teammartini maken we nog beter zichtbaar waar we voor staan.’